استاندارد های کیفی پیچ و مهره ها

استاندارد تولید پیچ و مهره ها با استاندارد های کیفی پیچ و مهره ها دو فاکتور کاملا متفاوت هستند. استاندارد تولید پیچ و مهره شامل استاندارد های ابعادی می باشد که در تولید گل پیچ، جان و دنده های پیچ مورد استفاده قرار می گیرند. از مهمترین استاندارد های تولید پیچ و مهره های صنعتی می توان به استاندارد DIN پیچ و مهره ها اشاره نمود که در دستگاه استاندارد آلمانی و با ابعاد میلیمتری مشخص شده است. استاندارد های ISO , EN نیز دو صورت دیگر از این استاندارد های میلیمتری در تولید پیچ و مهره های صنعتی محسوب می شوند. در دستگاه استاندارد آمریکایی نیز استاندارد هایی چون ASTM که در تولید استاد بولت ها بکار گرفته می شود از استاندارد های کاربردی اسنچی تولید پیچ و مهره است.

استاندارد های کیفی پیچ و مهره ها در واقع استاندارد هایی هستند که به بررسی کیفیت تولید و تست مقاومت پیچ و مهره ها می پردازند و هر برند بصورت جداگانه برای محصولات خود می بایست برای دریافت این استاندارد ها اقدام نماید.

استاندارد CE پیچ و مهره

یکی از استاندارد های کیفی محصولات که تنها مختص به پیچ و مهره نبوده و برای تمامی محصولات دارای دایرکتیو هایی است استاندارد و نشان CE می باشد. این استاندارد یک استاندارد کیفی می باشد و توسط اتحادیه اروپا صادر می شود. در واقع دریافت نشان CE مجوز ورود هر محصول صنعتی به اتحادیه اروپا محسوب می شود. این مجوز بر خلاف استاندارد های سیستمی با تست مقاومت کششی، سایشی حرایت و عملکرد پیچ و مهره در دماها و شرایط کاری مختلف صادر می گردد و تضمینی از امنیت و کیفیت محصول می باشد. بسیاری از برند های چینی تولید کننده پیچ و مهره های صنعتی نیز اکنون دارای استاندارد CE برای کسب اجازه برای صادرات محصولات خود به اروپا نموده اند. مشاهده استاندارد DIN پیچ و مهره ها

FACEBOOK | INSTAGRAM | TELEGRAM

TEL : +982155429480
Fax : +982155401754
Email: sales [at] ajaxbolt.com
Web: www.ajaxbolt.ir

© Copy right 2024 | All ights Reserved | AJAX BOLT AND NUT Corporation